sobota, 2 listopada 2013

Wstęp.

Autorka: A więc za namową mojej cudownej Karolinki, postanowiłam opublikować to, co kiedyś zaczęłam pisać w swoim prywatnym zeszycie. Po przeczytaniu pierwszych trzech tomów serii "Klątwa Tygrysa" jestem wniebowzięta. Dlatego opowiadanie właśnie na tej serii będzie wzorowane. Większość wątków będzie podoba, aczkolwiek będzie to opisywane z mojego punktu widzenia. Tak, jak ja przedstawiłabym tę historię. Jak na razie dwa pozostałe tomy są dla mnie niedostępne, więc nie wiem jak kończy się historia Kelsey, Rena i Kishana, dlatego prawdopodobnie będę improwizować, także i dla was będzie coś nowego. Wiem, że książka nie cieszy się w Polsce tak dużą popularnością, a może dzięki mojemu opowiadaniu ktoś zapała miłością do książek panny Colleen, tak jak ja. Ale przejdę już do krótkiego wstępu, mającego na celu zaciekawić was i zachęcić do dalszego czytania. 

***


Wszystko poruszało się jakby w przyspieszonym tempie. Tłumy niczego nie świadomych ludzi przeciskało się koło siebie, łokciami torując sobie drogę. Ta parada była chyba najgorszym momentem, jaki mógł sobie wybrać Idish na atak. Tyle niewinnych osób. Kishan nie widział wyjścia z sytuacji. Nie było jej przy nim, nie mógł trzeźwo myśleć. Sama świadomość, że Clary mogła już nie żyć nie dawała mu spokoju. Paliła każdy mięsień, jakby krew płynąca w jego żyłach nagle zmieniła się w ogień. 
Ale wtedy coś się stało. Przed oczami mignęły mu kręcone, kasztanowe włosy. Kishan. Jej głos przesiąkł do umysłu bruneta, a ten nie wahał się nawet sekundy. Puścił się biegiem, potrącając przechodniów i nie zwracając na nich uwagi. Musiał do niej dotrzeć. Była jedyną nadzieją. Hiranya widocznie też ją usłyszał, gdyż chwilę później dobiegł do brata i razem pokonywali odległość, dzielącą ich od Clary. Zdawało im się, jakby była na wyciągnięcie ręki, a zarazem tak odległa. Dostępna, ale nieosiągalna. To z pewnością czary Idisha. Przysiągł, że się na nich zemści. I właśnie to robił. Szkoda, że żaden z nich nie spodziewał się, że będzie chciał odebrać coś najcenniejszego ich sercu. Odebrał Clary. 

21 komentarzy:

  1. Boże, ja to już kocham! Dzięki Tobie przeczytałam już pierwszą część Klątwy Tygrysa i jest cudownie, a to opowiadanie zapowiada się tak samo. Nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału, jejku. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się świetnie! Chcę już pierwszy rozdział. :D
    @x_NiallersLaugh

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale może to nawet lepiej? Nie będę przewidywać co się stanie w opowiadaniu. Swoją drogą świetnie się zaczyna. Obserwuję i czekam. c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że jedynka szybko się pojawi, bo już jest idealnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie nie czytałam tej serii i jak na razie nie będę się za to brać, skoro mam tu twoje opowiadanie. Swoją drogą wydaje się ono całkiem ciekawe i fabuła naprawdę może wciągnąć. Tygrysy? Do tego jest tu Harry. Już mi się podoba. Czekam na rozdział.
    @MySweetCurly

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny początek. Jeszcze nie spotkalam się z opowiadaniem wzorowanym na tej serii, a ją uwielbiam, więc z chęcią będę czytać.
    - kelsey.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z pewnością będę czytała.Uwielbiam klątwę tygrysa,przeczytałam wszystkiego części.Cieszę sie,że piszesz na podstawie tej książki.Teraz pozostało czekać na 1rozdział.
    @weramichalak

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, ja uwielbiam tą serię! Dlatego już jest pewne, że i to opowiadanie przypadnie mi do gustu. A zapowiada się cudownie. I Harry jako indyjski książe? Cudownie. Czekam na rozdział. ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Harry i Jace jako indyjscy książęta?! Jeeej, trafiłaś w dziesiątkę. To będzie cudo. Zwiastun mi się bardzo podoba, bo uwielbiam District3, i idealnie ta piosenka pasuje. To będzie coś nowego i ciekawego. ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. No fajny początek. Widać, że będzie to coś dobrego, a nie kolejne przewidywalne opowiadanie o 1D. Mi się podoba i czekam na pierwszy rozdział.
    @x_NiallersLaugh

    OdpowiedzUsuń
  11. Chcę już pierwszy rozdział! *__*

    OdpowiedzUsuń
  12. O. Boże. Ten zwiastun jest taki asdnlfalnfad. Harry tygrys? Muszę to czytać! I w ogóle Jamie taki mm... wyobrażam ich sobie jako książęta. Ciekawe jak to będzie. Naprawdę świetnie się zapowiada. Dodaję do obserwowanych i czekam na rozdział. :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie spotkałam się z podobną tematyką, jeśli mam być szczera. I chyba gdybym miała wytypować moje ulubione blogi, to tego bym do nich dodała. Wiem, że to dopiero krótki wstęp, niby nic szczególnego. Ale czym się wyróżnia. Dlaczego Idish porwał Clary? I czy Kishan z Hiranyą jej pomogą? Powiem ci, że umiesz zaciekawić po kilku linijkach tekstu. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie spotkałam się jeszcze z takim opowiadaniem :) A musisz mi uwierzyć czytam ich bardzo dużo.
    To jest wspaniałe. Kiedy widziałam komentarz przy rozdziale jednego z moich opowiadań i zobaczyłam że jest o klątwie tygrysa szybko włączyłam stronę. Z pewnością będę czytać. ♥ Uwielbim książkę ♥ A raczej książki. Przeczytałam wszystkie cztery. ♥ Kocham je ♥
    Już się nie mogę doczekać rozdziału :D
    Pozdrawiam ♥
    ~ @Roxy_Wachowiak
    ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Moi ulubieni bohaterowie są, więc oczywiście będę czytać. Początek jest dobry, zaciekawiłaś mnie. Czekam. ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam pojęcia o czym są owe książki na których się wzorujesz, bo żadnej z nich nie czytałam, ale czasem jest to atutem.
    Zainteresowałaś mnie już samymi bohaterami, a także tym krótkim wstępem.
    Sądzę, że będzie to dobre opowiadanie.
    Życzę weny i wielu czytelników.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dodaj już rozdział, proszę. Genialny początek. <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Weszłam znów na tego bloga sprawdzić czy coś dodałaś i dopiero teraz zauważyłam, że nie dodałam Ci komentarza! Gdybyś widziała zdziwienie wymalowane na mojej twarzy, matko. Byłam pewna, że to zrobiłam. Po pierwsze tigers curse jest moją jedną z wielu ulubionych sag, i wciągnęła mnie na dobrych kilka dni, tygodni. Osobiście mam niestety tylko pierwszą część w prawdziwym, papierowym wydaniu. Ale nie ważne.
    Wstęp, jest dobry. Bardzo. Nie wiem właściwie co można jeszcze o nim powiedzieć, bo w końcu to dopiero początek, ale życzę Ci abyś miała jak najwięcej czytelników, bo mimo, że wzorujesz się na książce, twój styl we wstępie jak dla mnie jest idealny.
    Jamie i Harry jako tygrysy to jak dla mnie połączenie, za które mogłabym się zabić! Cytaty i gify są wspaniałe i urzekające! :)x
    Bilauta, moje ulubione słowo z całej książki oh... *.* Przepraszam. hah, Więc zgłaszam się byś mnie informowała
    @Reniferowa_ no i jeszcze dodam, że szablon jest przecudowny. Dużo wany, dużo, dużo, dużo! Czekam na pierwszy rozdział! :3 x

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapowiada się ciekawie, a po zwiastunie jestem pewna że fanfiction będzie zajebiste :D nie mogę się już doczekać 1 rozdziału, wstęp mnie strasznie zaciekawił. no i jest Harry jnfmfmfmf <333 bozee ja to wiem że to będzie niesamowite ff :D

    OdpowiedzUsuń
  20. No, mnie urzekłaś. Jest świetnie i już prolog pokazuje, że opowiadanie będzie trzymać w napięciu. Z niecierpliwością oczekuję pierwszego rozdziału. : )

    OdpowiedzUsuń
  21. Książki są booskie, sama przeczytałam 4 i bardzo mnie użekły
    Jestem ciekawa co wymyślisz ;**

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy